23 Ağustos 2009 Pazar

yeniden hayata

herkese tekrar selam::::) yeniden buluştum sizlerle...bir manzara resmi yayınladm bu resim cunda de çekildi.evet cunda .istediğim oldu ve cundaya gittim.her ne kadr çk gezemesemde büyülü bir yer.yazın çok kalabalık da olsa sımsıcak kıpır kıpır Cunda.bazen gitmek istediğimiz,yapmak istediğimiz şeyler uzak görünse bile yakın aslında.tek yapmamız gereken gerçekten içimizden gelerek istemek ve biraz da uğraşmak. sizden ayrı kaldım fakat bu sürede yeni şeyler öğrendim . yeni yerler ,yeni insanlar tanıdım bu beni yazma konusunda besledi.yeni öğrendiklerimle hoşgeldim:::)sevgilerle...

5 yorum:

Miyozu dedi ki...

hoşgeldin fıstığım... iyi ki geldin yalnız bırakma bizleri... cundaya gitmene çok sevindim hayalin gerçekleşti desene..zuzudan sevgiler:)

Sabah Olsa da Uyusak dedi ki...

eğer bahsettiğin Cunda, Ayvalık - Cunda ise bende gitmiştim oraya gerçekten çok güzel.

newlife dedi ki...

evet ayvalık-cunda dan bahsediyorum :::)

Adsız dedi ki...

ben de gitmek istiyorum cundayaaa :))
şöyle bir bakayım dedim buralarda ne var ne yok diye ve geldim ;)
sevgiler..

beyazgelinciik.blogcu.com

newlife dedi ki...

adsız a hoşgeldin diyorum sevgilerle:)