31 Ağustos 2009 Pazartesi

yeni başlangıçlar yeni sonlar

sıkıntlıyım bu akşam neler yazarım ya da bu sıkıntılı halim neler yazdırır bilmiyorum.başladım artık yazmaya bakalım sonunda nasıl bir yazı çıkacak.aklıma okuldaki son senemi geçireceğim geldi...üzülüyorum gerçekten.okul bitiyor.her şeyin bir sonu varmış.yeni başlangıçlar yeni sonları da getiriyormuş.ankara maceram 2006 da başladı 2010 da bitecek.ya sonra...arkadaşlarım,yurt hayatım,o sevmediğim okul bile güzel gelmeye başladı.acaba ankara da kalabilecek miyim.yoksa trakyanın yolunu mu tutucağım.yeni başlangıçlarım nasıl olcak dersiniz.benim hiç bir fikrim yok.süprizlere gebe bir hayatım var galiba:)umarım güzel bir son sene geçiririm.başlangıçlarım da güzel olur.hayat bilmeceden ibaret.benim için ,son senelerini yaşayacak olanlar için bir bilmece gerçekten.bilmece çözmeyi sevenlere duyrulur:) herkese kolay gelsin.

5 yorum:

KelebekAtölyesi dedi ki...

Hiç sıkıntı yapma canım.İnsan endişeleniyor bu bir son diye fakat yaşam zincir gibi,bu sonun başlatacağı güzel bir hayat olacak.Yavaş yavaş herşey yerine oturacak ve endişelerinden uzaklaşacaksın.Bu hepimizin ortak paydası,yeter ki mutlu olmaya bak :)

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım herşey gönlünce olsun...
Sen gönlünü ferah tut bence mutlu olacaksın...

newlife dedi ki...

içten dileklerinzz içn çok sağolun öpüyorum sizi mutlu oldm yormlarınızı görünce:)

Miyozu dedi ki...

ya anasını... son sene demek ne çabuk geçti yıllarımız canım benim... üzülme sakın korkma güzel bir gelecek bekliyor bizi:) sevgiler

newlife dedi ki...

güzelliklere inşlh:):)