29 Ağustos 2009 Cumartesi

yeni... yepyeni....



daha önceden hep cunda dan bahsettim.cunda adasının fotoğraflarını yayınladım.şimdi ankara yaa 3 saat uzaklıkta olan şirin bir sahil kasabasının, Amasra nın güzelliğini anlatan birresim yayınlıyorum:)...

amasra da gezilmesi gereken yerlerden biri aslında.barış akarsu sayesinde amasra yı daha iyi öğrenmiştik ...güzel insanlar bu dünyadan giderken bile faydalı olmak için çırpınırlar.o bize kısacık dönemde güzel şarkılarını dinlettirdi.güzel işler yapmaya çalıştı

4 yorum:

Miyozu dedi ki...

ay resime saatlerce bakabılirim iyi ki paylaştın canım...zuzudan sevgiler:)

Pembe Tatlar dedi ki...

Methini çok duydum canım ama görmek nasip olmadı...
Amasra denildiği zaman ilk aklıma gelen seninde yazdığın gibi barış akarsu.....:(

newlife dedi ki...

evet cnm aynen öyle:)inşlh birgün gidrsiniz:)

sekerbulutu dedi ki...

offfffff amasra, çok zaman oldu gitmeyeli, 6 yıl öncesi güzel anılar bıraktı bana, bir kış günü kaçamağı, bir çılgınlık:)